naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

14. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 8. festival hrvatskih bibliobusa

Mjesto održavanja: Rijeka, Korzo i Gradska Vijećnica 07.06. - 08.06.2019
Organizator: HKD - Komisija za pokretne knjižnice
Suorganizator: Gradska knjižnica Rijeka

Članovi Programskog i organizacijskog odbora: Niko Cvjetković, Nika Čabrić, Ljiljana Črnjar, Iva Grković, Nada Radman, Verena Tibljaš, Ljiljana Vugrinec

Naziv okruglog stola: Bibliobus, štA da?

Povod: 50. obljetnica bibliobusne službe Gradske knjižnice Rijeka
Dan hrvatskih bibliobusa, 9. lipnja (datum pokretanja riječke bibliobusne službe, 1969.)

Teme: Kultura u pokretu
Uloga bibliobusa u provođenju ciljeva Agende 2030
Ciljevi skupa:

  • istaknuti važnost djelovanja pokretnih knjižnica u mreži narodnih knjižnica posebice u ozračju novog Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti
  • potaknuti razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
  • podsjetiti na kontinuitet djelovanja bibliobusnih službi u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na „jubilarce“: Gradska knjižnica Rijeka- 50 godina; Gradska knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica - 40 godina; Knjižnica „Nikola Zrinski“ Čakovec - 40 godina; Gradska knjižnica „Franjo Marković“ Križevci - 10 godina
  • predstaviti međunarodna iskustva i uspostaviti partnerstva
  • predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske i inozemne bibliobuse te putem festivala bibliobusa kao atrakcije skrenuti pozornost medija i javnosti na djelatnost pokretnih knjižnica i narodnih knjižnica u čijem okrilju djeluju
  • održati redovitost stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti

Način rada: festival (razgledanje) bibliobusa uz popratni program, pozvana izlaganja, prijavljena izlaganja, izložba postera, rasprava.

Festival bibliobusa

Pozivaju se bibliobusne službe iz Hrvatske i inozemstva na sudjelovanje na 8. festivalu sa svojim bibliobusom.
Smještaj na trošak organizatora osiguran je za dva člana bibliobusne posade te ne plaćaju kotizaciju.
Za sudjelovanje bibliobusa na festivalu potrebno je ispuniti obrazac za PRIJAVU SUDJELOVANJA BIBLIOBUSA.
Rok za prijavu sudjelovanja bibliobusa: do 15. veljače 2019.


Prijavljena izlaganja

Pozivaju se zainteresirani knjižničari i knjižničarke, članovi bibliobusnih posada i drugi da prijave izlaganja (10 minuta) na teme:
- Kultura u pokretu
- Uloga bibliobusa u provođenju ciljeva Agende 2030

Prijava izlaganja treba sadržavati: ime i prezime prijavitelja, e-mail adresu prijavitelja, naziv knjižnice, naslov izlaganja, naslov izlaganja na engleskom jeziku, sažetak do 250 riječi, sažetak na engleskom jeziku.
Rok za prijavu izlaganja s dostavom sažetka: do 15. veljače 2019. na e-mail adrese: pokretne.knjiznice@gmail.com i ljiljana.crnjar@gkri.hr

Programski odbor će do 15. ožujka 2019. obavijestiti autore jesu li im prijavljena izlaganja prihvaćena a konačni program sa svim prihvaćenim izlaganjima bit će objavljen uz drugu obavijest o skupu.
Prijava sudjelovanja i kotizacija
Za sudjelovanje na okruglom stolu i festivalu te uplatu kotizacije potrebno je ispuniti obrazac za PRIJAVU SUDJELOVANJA. Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica Rijeka ispostavit će račun s potrebnim podacima za uplatu kotizacije.
Kotizacija: 200,00 kn (obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu). Kotizacije će biti oslobođeni pozvani predavači, članovi bibliobusnih posada, članovi Programskog i organizacijskog odbora.
Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine
Rok za uplatu kotizacije: 10. svibnja 2019. godine

Smještaj

Termini boravka: jedno (7.- 8. 6. 2019.) ili dva noćenja (6. - 8. 6. 2019.)

Hotel Continental ***, Šetalište A. K. Miošića 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 467,00 kn
Dvokrevetna standard soba: 584,00 kn
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Hotel Neboder ***, Strossmayerova 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 455,00 kn
Dvokrevetna standard soba: 570,00 kn
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Napomena: sudionici ( izuzev onih kojima troškove plaća organizator) se hotelu javljaju direktno.
Plaćanje: gosti plaćaju sami na licu mjesta
Kontakt osoba je Anamarija Ružić: anamarija.ruzic@jadran-hoteli.hr

PDV je uključen u cijene.

Troškovi otkazivanja dolaska:
Do 30 dana prije dolaska hotel ne naplaćuje stornirane usluge.
Od 30 do 15 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 30 % iznosa.
Od 15 do 3 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 50 % iznosa.
Od 3 do 0 dana prije dolaska ili u slučaju ne dolaska bez prethodne najave, hotel naplaćuje 100 % iznosa.

ROK ZA POTVRDU: 15. 4. 2019. Nakon navedenog datuma sobe rezerviraju prema raspoloživosti.


Formular za prijavu

Prijava sudjelovanja

Ime i prezime
 
e-mail
 
Tel
 
Knjižnica
 
Adresa knjižnice
 
Poštanski broj, mjesto, država
 
OIB ustanove  
Broj narudžbenice  
     
Način sudjelovanja  
Kotizacija
 

Prijava postaje važeća uplatom kotizacije.
Kotizacija iznosi 200,00 kn.
Cijena kotizacije obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu
Kotizaciju ne plaćaju pozvani predavači, vozači bibliobusa, članovi Programskog i organizacijskog odbora.

Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine

Plaćanje kotizacije
Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica i čitaonica Rijeka ispostavit će vam račun za  uplatu kotizacije koju treba uplatiti do 10. svibnja 2019. godine.