14. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 8. festival hrvatskih bibliobusa
Mjesto održavanja: Rijeka, Korzo i Gradska Vijećnica 07.06.2019 - 08.06.2019
Organizator: HKD - Komisija za pokretne knjižnice Suorganizator: Gradska knjižnica Rijeka
Članovi Programskog i organizacijskog odbora: Niko Cvjetković, Nika Čabrić, Ljiljana Črnjar, Iva Grković, Nada Radman, Verena Tibljaš, Ljiljana Vugrinec Naziv okruglog stola: Bibliobus, štA da? Povod: 50. obljetnica bibliobusne službe Gradske knjižnice Rijeka Dan hrvatskih bibliobusa, 9. lipnja (datum pokretanja riječke bibliobusne službe, 1969.) Teme: Kultura u pokretu Uloga bibliobusa u provođenju ciljeva Agende 2030 Ciljevi skupa: - istaknuti važnost djelovanja pokretnih knjižnica u mreži narodnih knjižnica posebice u ozračju novog Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti
- potaknuti razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
- podsjetiti na kontinuitet djelovanja bibliobusnih službi u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na „jubilarce“: Gradska knjižnica Rijeka- 50 godina; Gradska knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica - 40 godina; Knjižnica „Nikola Zrinski“ Čakovec - 40 godina; Gradska knjižnica „Franjo Marković“ Križevci - 10 godina
- predstaviti međunarodna iskustva i uspostaviti partnerstva
- predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske i inozemne bibliobuse te putem festivala bibliobusa kao atrakcije skrenuti pozornost medija i javnosti na djelatnost pokretnih knjižnica i narodnih knjižnica u čijem okrilju djeluju
- održati redovitost stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti
Način rada: festival (razgledanje) bibliobusa uz popratni program, pozvana izlaganja, prijavljena izlaganja, izložba postera, rasprava. Program Prijava sudjelovanja i kotizacija Za sudjelovanje na okruglom stolu i festivalu te uplatu kotizacije potrebno je ispuniti obrazac za prijavu sudjelovanja. Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica Rijeka ispostavit će račun s potrebnim podacima za uplatu kotizacije. Kotizacija: 200,00 kn (obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu). Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine Rok za uplatu kotizacije: 10. svibnja 2019. godine Smještaj Termini boravka: jedno (7.- 8. 6. 2019.) ili dva noćenja (6. - 8. 6. 2019.) Hotel Continental ***, Šetalište A. K. Miošića 1 Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen): Jednokrevetna standard soba: 467,00 kn Dvokrevetna standard soba: 584,00 kn Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu Hotel Neboder ***, Strossmayerova 1 Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen): Jednokrevetna standard soba: 455,00 kn Dvokrevetna standard soba: 570,00 kn Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu Napomena: sudionici ( izuzev onih kojima troškove plaća organizator) se hotelu javljaju direktno. Plaćanje: gosti plaćaju sami na licu mjesta Kontakt osoba je Anamarija Ružić: anamarija.ruzic@jadran-hoteli.hr PDV je uključen u cijene. Troškovi otkazivanja dolaska: Do 30 dana prije dolaska hotel ne naplaćuje stornirane usluge. Od 30 do 15 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 30 % iznosa. Od 15 do 3 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 50 % iznosa. Od 3 do 0 dana prije dolaska ili u slučaju ne dolaska bez prethodne najave, hotel naplaćuje 100 % iznosa. ROK ZA POTVRDU: 15. 4. 2019. Nakon navedenog datuma sobe rezerviraju prema raspoloživosti.
Formular za prijavu
|