-
-
-
HKD
HRVATSKO KNJIŽNIČARSKO DRUŠTVO
-
-
 Prošli brojevi:
Broj 84, prosinac 2021.
Broj 83, prosinac 2020.
Broj 82, ožujak 2020.
Broj 81, srpanj 2019.
Broj 80, siječanj 2019.
Broj 79, listopad 2018.
Broj 78, srpanj 2018.
Broj 77, travanj 2018.
Broj 76, siječanj 2018.
Broj 75, listopad 2017.
Broj 74, srpanj 2017.
Broj 73, ožujak 2017.
Broj 72, siječanj 2017.
Broj 71, listopad 2016.
Broj 70, srpanj 2016.
Broj 69, travanj 2016.
Broj 68, siječanj 2016.
Broj 67, listopad 2015.
Broj 66, srpanj 2015.
Broj 65, ožujak 2015.
Broj 64, listopad 2014.
Broj 63, lipanj 2014.
Broj 62, travanj 2014.
Broj 61, prosinac 2013.
Broj 60, listopad 2013.
Broj 59, lipanj 2013.
Broj 58, veljača 2013.
Broj 57, listopad 2012.
Broj 56, lipanj 2012.
Broj 55, ožujak 2012.
Broj 54, prosinac 2011.
Broj 53, rujan 2011.
Broj 52, lipanj 2011.
Broj 51, ožujak 2011.
Broj 50, prosinac 2010.
Broj 49, rujan 2010.
Broj 48, lipanj 2010.
Broj 47, travanj 2010.
Broj 46, prosinac 2009.
Broj 45, studeni 2009.
Broj 44, srpanj 2009.
Broj 43, ožujak 2009.
Broj 42, prosinac 2008.
Broj 41, rujan 2008.
Broj 40, srpanj 2008.
Broj 39, travanj 2008.
Broj 38, prosinac 2007.
Broj 37, rujan 2007.
Broj 36, lipanj 2007.
Broj 35, ožujak 2007.
Broj 34, prosinac 2006.
Broj 33, rujan 2006.
Broj 32, lipanj 2006.
Broj 31, ožujak 2006.
Broj 30, prosinac 2005.
Broj 29, srpanj 2005.
Broj 28, ožujak 2005.
Broj 27, prosinac 2004.
Broj 26, srpanj 2004.
Broj 25, ožujak 2004.
Broj 24, studeni 2003.
Broj 22/23, lipanj 2003.
Broj 21, prosinac 2002.
Broj 20, kolovoz 2002.
Broj 19, travanj 2002.
Broj 18, prosinac 2001.
Broj 17, listopad 2001.
Broj 16, lipanj 2001.
Broj 15, veljača 2001.
Broj 14, svibanj 2000.
Broj 13, listopad 1999
Broj 12, ožujak 1999.
Broj 11, srpanj 1998.
Broj 10, ožujak 1998.
Broj 9, studeni 1997.
Broj 8, svibanj 1997.
Broj 7, rujan 1996.
Broj 6, veljača 1996.
Broj 5, listopad 1994.
Broj 4, rujan 1994.
Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994.







-
-
ISSN 1333-9575
-
Broj 67, listopad 2015. :: Iz knjižnica


Roditeljski sastanak u knjižnici

Gradska knjižnica Zadar, između ostalog, veliku pažnju posvećuje radu s djecom te kontinuirano nastoji poboljšati i unaprijediti  taj segment svoje djelatnosti. Pritom se vodi i nastoji prilagoditi svoj rad aktualnim pitanjima i problemima društvene zajednice u okviru koje djeluje. U tim aktivnostima ostvaruje angažiranu suradnju sa svim osnovnim školama i dječjim vrtićima u gradu Zadru. Osobito se razvija intenzivna suradnja između ogranaka Gradske knjižnice Zadar i osnovnih škola koje gravitiraju pojedinom ogranku.

Osnovna škola Zadarski otoci prostorno gravitira Ogranku Bili brig (i obratno); taj geografski segment polazišna je točka suradnje knjižnice i škole, suradnje koja uspješno pokazuje interakciju dvaju institucija za i na dobrobit lokalne zajednice. U Ogranku Bili brig održava se cijeli niz radionica i događanja koja su namijenjena djeci. U tim angažmanima ostvaruje se kvalitetna interakcija, kako  s knjižničarkom škole, tako i s učiteljima i profesorima. Najveća suradnja ostvaruje se u obilježavanju važnih datuma kroz likovne, kreativne, literarne i ekološke radionice.

Osnovni cilj je svu djecu koja polaze OŠ Zadarski otoci  dovesti u prostor knjižnice, upoznati ih s mogućnostima koje im pruža knjižnica, a radionicama prostor knjižnice djeci približiti kao ugodno mjesto gdje mogu u opuštenoj atmosferi koja potiče znatiželju i „glad“ za znanjem pronaći odgovore na svoje razne interese. Praksa pokazuje da su djeca koja su od prvog razreda redovito dolazila sa svojim učiteljima u knjižnicu na radionice nastavila samostalno posjećivati knjižnicu, te i dalje rado sudjeluju u aktivnostima koje im nude knjižničari.

Kao jedan od primjera takve uspješne suradnje na korist djece mogu se navesti radionice na temu prevencije vršnjačkog nasilja, koje je prošle nastavne godine organizirala knjižničarka Ogranka Bili brig, Antonijela Nekić, a u kojima su sudjelovali učenici drugog razreda učiteljice Anamarije Botice Miljanović. Radionice je vodila pedagoginja Dječjeg vrtića Sunce Marina Šarlija Miočić. U radionice su bili uključeni i roditelje djece, a na istu temu u knjižnice je održan i roditeljski sastanak. Koliko je važan ozbiljan pristup ovoj temi, ali i suradnji dviju ustanova, istaknuo je u pozdravnom obraćanju ravnatelj Osnovne škole Zadarski otoci Davor Barić.

Roditeljski sastanak u knjižnici roditelji su prihvatili sa znatiželjom, te su rado boravili u prostoru u koji njihova djeca dolaze sama ili u pratnji učiteljice. Pedagoginja, voditeljica radionice, uprizorila je zajedno s učenicima i njihovim roditeljima pojedine situacije vršnjačkog nasilja, a unatoč „teškoj“ temi ovakav roditeljski sastanak pokazao se vrlo edukativnim i zabavnim.

Na kraju radionice knjižničarka je roditeljima podijelila popis literature koja obrađuje problem vršnjačkog nasilja, kako bi se mogli što bolje upoznati s ovom problematikom. Također je najavljeno kako će se u sljedećoj školskoj godini organizirati cijeli niz radionica na istu tema, ali za učenike trećih razreda i njihove roditelje, čime će se produbiti do sada uspješna suradnja dvaju „susjednih“ institucija.

Antonela Nekić

-
-
-
  webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2004
-
-