13. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 7. festival hrvatskih bibliobusa
Mjesto održavanja: Pula 12.05.2017 -
Mjesto održavanja: Pula, Gradska knjižnica i čitaonica Pula, 12.05.2017 Organizator: Komisija za pokretne knjižnice i Komisija za narodne knjižnice HKD-a Suorganizatori: Gradska knjižnica i čitaonica Pula i Društvo bibliotekara Istre Članovi Programskog i organizacijskog odbora: Nela Načinović, Nadia Bužleta, Liana Diković, Iva Lanča Joldić, Iva Ciceran, Đurđica Pugelnik, Nada Radman, Ljiljana Črnjar, Ljiljana Vugrinec i Iva Pezer. Naziv okruglog stola: Pokrenimo bibliobus! Kako pokrenuti i održati službu? CILJEVI SKUPA: - popularizirati djelatnost pokretnih knjižnica i poticati razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
- omogućiti specijalizirano stručno usavršavanje knjižničara na temu pokretnih knjižnica i razmjenu iskustava među zaposlenicima bibliobusnih službi
- iskoristiti međunarodna iskustva te uspostaviti partnerstva
- predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske bibliobuse te kroz festival bibliobusa kao svojevrsnu medijsku atrakciju promicati djelatnost i zadaće ne samo pokretnih knjižnica, već i narodnih knjižnica u cjelini
- održati kontinuitet stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica u Hrvatskoj radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti
Način rada: pozvana izlaganja, izlaganja na posterima, rasprava, razgledanje bibliobusa i popratni program Program
Zaključci Prezentacije i posteri Kotizacija: 100,00 kn (obuhvaća: radne materijale, osvježenja, potvrdu o sudjelovanju na skupu) Za uplatu kotizacije potrebno je ispuniti obrazac za prijavu sudjelovanja: online prijava do 20. travnja 2017. godine. Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica i čitaonica Pula ispostavit će račun za uplatu kotizacije koju treba uplatiti do 28. travnja 2017. godine. Rok za prijavu sudjelovanja: 20. travnja 2017. godine - Online prijava Rok za uplatu kotizacije: 28. travnja 2017. godine Mogućnosti smještaja - Hotel „Park Plaza Arena“, Verudela 31, 52100 Pula ili
- Hotel „Brioni“, Verudela 16, 52100 Pula
Termin boravka: između 10. 05. i 14. 05. 2017. Sobe: dvokrevetne / jednokrevetne Usluga: noćenje s doručkom ili polupansion  U navedenu cijenu uračunat je popust za goste Skupa i Festivala bibliobusa. Način rezervacije: putem web stranice uz obavezan unos pristupnog koda BIBLIO. Pristupni kod unijeti prilikom odabira hotela i termina boravka. KRAJNJI ROK za rezervaciju po navedenim cijenama i uvjetima: do 15. travnja 2017. godine Plaćanje: gosti i sudionici Skupa i Festivala bibliobusa troškove plaćaju na licu mjesta, u gotovini ili kreditnom karticom. Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 0,80 € po danu po osobi. Cijena polupansiona uključuje doručak i večeru. U hotelu Brioni u cijenu polupansiona uključeno je piće uz večeru (točeno pivo/vino, sokovi, voda). Hoteli su međusobno udaljeni 300 m i imaju svoje parkiralište. Za goste hotela parking je besplatan. Arenaturist - marketing Kontakt: Ada Bogović E-mail: ada@arenaturist.hr Tel. +385/52/529 432 Fax. +385/52/529 401 http://www.arenaturist.com
Mjesto održavanja Skupa: Stručni skup Pokrenimo bibliobus! Kako pokrenuti i održati službu? održat će se 12. svibnja 2017. godine u Gradskoj knjižnici i čitaonici Pula, Kandlerova 39, 52100 Pula. Mjesto izlaganja postera: posteri će biti izloženi u prostoru održavanja Skupa, dvorani Gradske knjižnice i čitaonice Pula (Kandlerova 39, Pula). Festival bibliobusa: bibliobusi će biti parkirani na parkiralištu Karolina, u neposrednoj blizini Gradske knjižnice i čitaonice Pula (oko 150 m). Ulaz na parkiralište je s ulice Riva. Parking: Za sve koji dolaze automobilima postoji mogućnost parkiranja uz naplatu na gradskim ulicama blizu Knjižnice (Amfiteatarska, Flavijevska, Istarska, Scalierova, Kolodvorska, Splitska, Riva, Carinski gat) ili na parkiralištu Karolina na kojem će se održati Festival bibliobusa. Više informacija na http://www.pulaparking.hr/. UPUTE s mapama za dolazak i parkiranje bibliobusa na parkiralištu Karolina radi održavanja Festivala bibliobusa bit će poslane na e-mail adrese bibliobusnim službama. Više informacija na http://www.gkc-pula.hr/hr i http://www.hkdrustvo.hr/hr/novosti ili na e-mail: ivapezer@gmail.com i nadia.buzleta@gkc-pula.hr.
|