- -
Naslovnica
-
Hrvatsko knjižničarsko društvo  en English language
-
zaglavlje
-  
- -
Pretraživanje
HKD web
Internet (Google)



IFLA EBLIDA NSK UNESCO     
Facebook Facebook Facebook
-
stranica za ispis stranica za ispis obavijesti      česta pitanja      plan stranica      kontakt
kalendar događanja      skupovi      dokumenti      izdanja      linkovi
HKD  //  Skupovi  //  Skupovi u zemlji  //  14. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 8. festival hrvatskih bibliobusa
14. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 8. festival hrvatskih bibliobusa

Mjesto održavanja: Rijeka, Korzo i Gradska Vijećnica 07.06.2019 - 08.06.2019
Organizator: HKD - Komisija za pokretne knjižnice
Suorganizator: Gradska knjižnica Rijeka

Članovi Programskog i organizacijskog odbora: Niko Cvjetković, Nika Čabrić, Ljiljana Črnjar, Iva Grković, Nada Radman, Verena Tibljaš, Ljiljana Vugrinec

Naziv okruglog stola: Bibliobus, štA da?

Povod: 50. obljetnica bibliobusne službe Gradske knjižnice Rijeka
Dan hrvatskih bibliobusa, 9. lipnja (datum pokretanja riječke bibliobusne službe, 1969.)

Teme: Kultura u pokretu
Uloga bibliobusa u provođenju ciljeva Agende 2030

Ciljevi skupa:

  • istaknuti važnost djelovanja pokretnih knjižnica u mreži narodnih knjižnica posebice u ozračju novog Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti
  • potaknuti razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
  • podsjetiti na kontinuitet djelovanja bibliobusnih službi u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na „jubilarce“: Gradska knjižnica Rijeka- 50 godina; Gradska knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica - 40 godina; Knjižnica „Nikola Zrinski“ Čakovec - 40 godina; Gradska knjižnica „Franjo Marković“ Križevci - 10 godina
  • predstaviti međunarodna iskustva i uspostaviti partnerstva
  • predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske i inozemne bibliobuse te putem festivala bibliobusa kao atrakcije skrenuti pozornost medija i javnosti na djelatnost pokretnih knjižnica i narodnih knjižnica u čijem okrilju djeluju
  • održati redovitost stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti

Način rada: festival (razgledanje) bibliobusa uz popratni program, pozvana izlaganja, prijavljena izlaganja, izložba postera, rasprava.

Program

Prijava sudjelovanja i kotizacija
Za sudjelovanje na okruglom stolu i festivalu te uplatu kotizacije potrebno je ispuniti obrazac za prijavu sudjelovanja. Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica Rijeka ispostavit će račun s potrebnim podacima za uplatu kotizacije.
Kotizacija: 200,00 kn (obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu).
Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine
Rok za uplatu kotizacije: 10. svibnja 2019. godine

Smještaj

Termini boravka: jedno (7.- 8. 6. 2019.) ili dva noćenja (6. - 8. 6. 2019.)

Hotel Continental ***, Šetalište A. K. Miošića 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 467,00 kn
Dvokrevetna standard soba: 584,00 kn
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Hotel Neboder ***, Strossmayerova 1
Cijena po sobi i danu na bazi usluge noćenja s doručkom (popust uključen):
Jednokrevetna standard soba: 455,00 kn
Dvokrevetna standard soba: 570,00 kn
Boravišna pristojba i osiguranje: dodatno 10,00+1,00 kn po osobi i danu

Napomena: sudionici ( izuzev onih kojima troškove plaća organizator) se hotelu javljaju direktno.
Plaćanje: gosti plaćaju sami na licu mjesta
Kontakt osoba je Anamarija Ružić: anamarija.ruzic@jadran-hoteli.hr

PDV je uključen u cijene.

Troškovi otkazivanja dolaska:
Do 30 dana prije dolaska hotel ne naplaćuje stornirane usluge.
Od 30 do 15 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 30 % iznosa.
Od 15 do 3 dana prije dolaska hotel ima pravo potraživanja 50 % iznosa.
Od 3 do 0 dana prije dolaska ili u slučaju ne dolaska bez prethodne najave, hotel naplaćuje 100 % iznosa.

ROK ZA POTVRDU: 15. 4. 2019. Nakon navedenog datuma sobe rezerviraju prema raspoloživosti.


Formular za prijavu

Prijava sudjelovanja

Ime i prezime
 
e-mail
 
Tel
 
Knjižnica
 
Adresa knjižnice
 
Poštanski broj, mjesto, država
 
OIB ustanove  
Broj narudžbenice  
     
Način sudjelovanja  
Kotizacija
 

Prijava postaje važeća uplatom kotizacije.
Kotizacija iznosi 200,00 kn.
Cijena kotizacije obuhvaća: radne materijale, večeru, osvježenja i okrjepu u pauzama, potvrdu o sudjelovanju na skupu
Kotizaciju ne plaćaju pozvani predavači, vozači bibliobusa, članovi Programskog i organizacijskog odbora.

Rok za prijavu sudjelovanja: 1. svibnja 2019. godine

Plaćanje kotizacije
Nakon zaprimljene prijave Gradska knjižnica i čitaonica Rijeka ispostavit će vam račun za  uplatu kotizacije koju treba uplatiti do 10. svibnja 2019. godine.

 

 

- -
- - -
- -
  pravne napomene  |   uredništvo  |   webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2002
- -
- - -
- w3c_wai w3c_css w3c_html -