Marketing with social media: A LITA guide. / edited by B. C. Thomsett-Scott. 2nd ed. Chicago: American Library Association: Neal-Schuman, 2020. 174 str. ISBN 9780838916315
Main Article Content
Article Details
Citiranje
Rakočević Uvodić, M.
Marketing with social media: A LITA guide. / edited by B. C. Thomsett-Scott. 2nd ed. Chicago: American Library Association: Neal-Schuman, 2020. 174 str. ISBN 9780838916315.
// Vjesnik bibliotekara Hrvatske 64, 2(2021) , 495-497.
Dostupno na: https://www.hkdrustvo.hr/vjesnik-bibliotekara-hrvatske/index.php/vbh/article/view/897/760
Broj časopisa
Rubrika
Prikazi
Autori zadržavaju autorska prava za članke objavljene u časopisu, no svojim pristankom na objavljivanje daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom formatu. Čitatelji mogu radove čitati, preuzeti, raspačavati, umnožavati i koristiti u prezentacijama u nekomercijalne svrhe.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 4.0 međunarodna.